lördag 4 oktober 2008

3 & 4 oktober,

Dagen igår började som sagt med skola, var faktiskt riktigt intressant och kul. Åkte sedan tillbaka till Västerås vid lunch och var på en utställning på slottet. Som vi var tvugna att besöka för skolarbete. Den var sådär!

Sedan träffade jag älsklingen på stan och åt lunch, det blev som vanligt plocksallad. Så gott. Sedan gick vi runt på stan efter jakt på jeans till Kristoffer. Jag hade ju lovat att han skulle få ett par. Det blev ett par Diesel, riktigt snygga var dom!

Vi köpte sedan fika på munk' n muffin och åkte hem till mig och fikade. Sedan började vi göra oss iordning. Vid kvart i 7 tog vi bussen ner på stan och gick till Jensens Bofhus där jag hade bokat bord. Vi beställde inte förrätt, varmrätt och Kristoffer skulle såklart ha efterrätt också, haha. Riktigt gott var det! Vid 21 tog vi oss därifrån. Vi visste inte om vi skulle möta upp Kristoffers kompisar och gå ut och festa, eller åka hem. Jag kände mig inte så sugen på fest så vi åkte till ICA och köpte grönsaker och dipp. Vi åkte hem och kikade på Mirrors, den nya skräckfilmen. Jättebra faktiskt! Läskig var den.

Sen efter ville jag se Sex and the city, the movie. Kollade en timme ungefär. Kristoffer somnade efter halva. Kan förstå det i och för sig. TJEJFILM! Stängde av och somnade.

Imorse ville Kristoffer ha en brak-frukost. Så han åkte iväg till ICA, köpte färska frallor, ost, kanelbullar (kanelbullens dag idag!), bacon. Sen fixade jag scrumbled eggs, bacon, varm choklad och frallor med ost! Så gott. Sen blir det kanelbullar senare.

Idag blir det en tripp till Hälla för att fylla på min kyl & frys. Sedan blir det nog ganska lugnt. Inga planer för kvällen än så länge.

I love him.

Inga kommentarer: