söndag 5 oktober 2008

Jag hatar söndagar,

Det har jag alltid gjort. Speciellt klockan 15.00. Den tiden på söndagar är den värsta på hela veckan! Jag ser en söndag som regnig, höstig, urrig, tråkigt, finns inget att göra, man bara väntar, väntar på att den ska vara över.

Idag har jag och Kristoffer bara väntat på att han ska ta på sig uniformen och bege sig upp mot kallare breddgrader igen. Så frusterande! Det är ju inte direkt roligt att veta att han nu kommer vara borta i 3 veckor igen. Men, någonting att vara glad över.. han muckar snart.
Man får tänka positivt, även fast det är svårt ibland.

Vi har iallafall haft en riktigt mysig helg tillsammans! Man tog vara på varenda minut. Vi var på Strike igår och spelade bowling. Riktigt kul. Dock förlorade jag, det gillar vi inte. K slog säkert 5 strikar under hela spelet! Galet.

Imorgon är det dags för skola igen. Det är ju kul iallafall.

Träna ikväll?

1 kommentar:

Recensenten sa...

Träna på söndagarna? sova på nätterna, plugga i veckorna