onsdag 1 oktober 2008

DYNGSUR

Ursäkta, men fyfan vilket väder det är!

Jag åkte ner på stan vid halv ett, då regnade det inte. Sen började det smådugga, så då väntade jag på Emma, vi gick på stan till ungefär 15. Det öste ner då, när jag hade tänkt att cykla hem. Jag väntade ett tag och gick runt lite till. Det slutade inte. Fortsatte att gå, och det fortsatte att ösa. Jag gav upp. Gick med cykeln till ICA i stan och handlade lite mat, sedan tog jag mig i kragen och cyklade hem. Vilket resultaerade i dyngsura kläder, dyngsur väska, dyngsur ALLT. Men, nu är jag hemma, och ska inte sätta en fot utanför dörren mer idag!

Förmiddagen spenderades på högskolan där vi fick klart uppgifterna som ska lämnas in imorgon. Gick bra! Ska faktiskt bli riktigt stolt över att sätta upp våra arbeten, eller hur tjejer?

Ikväll blir det pasta med sås. Sedan har jag köpt glass. Gammeldagsvanilj som jag ska unna mig framför TVn medans det regnar ute!

Imorgon har jag först skola, sedan ska jag träffa Emma för en lunch, sedan kl. 14 ska jag iväg och göra snygga naglar igen, behövligt! Sedan blir en tripp ut till Kristoffers familj. Ska jobba imorgonkväll. Sedan kommer Kristoffer kl. 20, och då ska jag hämta honom på stationen. Hihi, blir nästan lite pirrig i magen...

1 kommentar:

Karin W sa...

ja jag var helt blöt jag med!! du missade ett roligt träningspass!

självklart ska vi vara stolta imorgon :)

men visst är det skönt förresten att komma hem helt blöt, duscha o sen bara njuta av att vara varm och skön inomhus ?

p.s. kommenterar jag varenda inlägg? känns så!