måndag 6 oktober 2008

I brist på annat...

Lite (o)underhållande läsning i brist på annat.
Enjoy!

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Ja, man är väl mänsklig!
Titta på dig själv i spegeln: Yes.
Gnälla: Ja, det händer väl, ganska ofta tror jag..
Skrika: Nja,
Sova: Ja, skönt. Sovmorgon imorgon!
Ha ångest: Ja, ibland.
Skada dig själv med flit: Nej, fy.
Ta mediciner du inte borde ta: Nope.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Ja, det händer!
Drömma sexdrömmar: Haha, ja.
Ta droger: Usch nej.
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv endast.
Klä dig i svart: Min garderob består av svart, i princip.
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Japp!
Röka: Nej, fy.
Ljuga: Ibland, fast bara vita lögner.
Hata folk: Hm, tror inte det.
Lita på folk: Ja, de närmsta.

VEM:

Saknar du: Min älskling.
Vill du döda: Ingen!
Rörde dig sist: Det var nog Linn.
Vill du slå: Ingen.
Kysste dig sist: Kristoffer, igår, när jag sa hejdå i ytterligare 3 veckor, buh.
Vill du kittla: Ingen, haha.
Kramade du sist: Kristoffer <3
Vill du prata med: Just nu skulle jag vilja prata med K, låter jag som en toffel?
Skrek du på sist: Mamma tror jag, jag blev arg över min nagel. haha!
Vill du vara som: Mig.
Sårade dig sist: Det vet jag faktiskt inte.
Vill du bli galet full med: Massa nära & kära.
Gjorde dig riktigt glad senast: Älskling.
Fick du sms från senast: Karin.
Ringde dig senast: Mami.
Är snyggast på jorden: Förutom Kristoffer så är ju Jude Law jääävligt fräsch, och Paul Walker...

HAR DU:

För många vänner: Nej, man kan väl inte få för många?
Förföljelsemani: Nej,
Tvångstankar: Ibland, måste hinna fram till trädet om 5 sek annars...
Någon annan psykisk sjukdom: Det tror jag inte.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Aldrig gjort.
Brutit några ben: Nej, aldrig.
Några piercings: Öron.
Egen dator: 1 laptop.
Bra självförtroende: Nja..
Kysst någon: Ja!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till K.
Bjudit ut någon: Hm, tror inte det..
Varit kär: Ja, är nu.
Dumpat någon: Ja, och det var jobbigt.
Stulit någonting: Tror inte det, nej. Snäll flicka.
Lämnat landet: Ja, semester och boende.
Tuttat eld på nått: Nej.

HUR:

Går du: På fötterna.
Svarar du i telefonen: Hallå? eller Hej, det är Anna.
Fördriver du tiden: Dator, tv, vänner.
Mycket pengar har du: Lagom.
Tjänar du pengar: Ja, jobbar som personlig assistent.
Ofta diskar du: Någon gång varje dag.
Ofta städar du: För lite tror jag.
Många stör du dig på: Finns en del..
Ofta träffar du din familj: Någon gång i månaden ungefär. Över 60 mils avstånd, så lite svårt.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag hoppas det.
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Nja, nej.
Att folk tycker om dig: Jag hoppas det! :)
På ett liv efter detta: Nja, inte det heller..
Att fiskar kan tänka: Kanske..
Att du kommer leva länge: Det hoppas jag på. Livet är kul.

Inga kommentarer: