tisdag 7 oktober 2008

7 oktober,

Sovmorgon imorse, behövligt och så skönt.
Dock blev jag väckt 05.15 av en viss sötnos som ringde! Av någon anledning lät jag oerhört pigg. Kristoffer frågade efter ett par minuter "Gud vad pigg du låter". Haha. Det gjorde jag nog också. Men så fort vi lagt på, somnade jag om. Till halv 10. Underbart.

Skola på eftermiddagen. Jag var otaggad idag, men det gick bra iallafall. Kom hem till Västerås vid halv 5. 17.10 kom Anki och hämtade mig. Fick slänga i mig lite ärtsoppa fort! Sedan åkte vi iväg på möte, eller Anki hade möte, jag satt och pluggade lite och hade ganska tråkigt. Kom hem vid 20. Då vart jag så sugen på godis, så jag var tvungen att åka och köpa lite.

Sen ringde Kristoffer igen. Saknaden är jättestor nu! Känner bara längtan hela tiden. Nedräkning pågår. Han är bäst.

Imorgon blir det plugg på MDH här i Västerås med Jenny och Linn.

Godnatt,

Inga kommentarer: