onsdag 29 oktober 2008

Kontaktannons,

Bra på att kramas!
En mjukis tjej söker nallebjörn. Ring mig!

Vi har kul vi, på våra lektioner. Det var en copywriter hos oss idag och föreläste. Vi fick en övning. Övningen var att skriva en kort text, på max 11 ord som innehåll info om oss, där vi även hade ett budskap och ett syfte. Mitt syfte med texten ovan var att intressera män i 50-65 års ålder i Aftonbladets kontaktannonssidor. Ett gott skratt förlänger livet. Lite pervo.

Sen var jag på stan här i Västerås med Linn & Karin. Blev en otroligt god lunch på Spicy Hot. Sedan gick jag och Linn på stan i jakt på lite halloween-utklädnad. Jag hittade lite blod, lite fejk-skinn, svart hårspray. Roligt, roligt. Vi får se vad jag hittar på för utklädnad... Jag hade en tanke.. men vi får se!

På fredag blir det party. Halloween it is! Kom igen nu tråkmånsar, klart ni ska klä ut er! Hur ofta händer det lixom? Väck barnet i dig. :)


Inga kommentarer: