torsdag 30 oktober 2008

Exited,

Ja, jag vet inte vad det är med mig. Jag är typ värsta taggad inför att klä ut mig och gå ut på fredag. Men jag kanske inte borde ha så höga förväntningar ändå! Många är tråkiga och dissar utklädnad. Det är trist.

Idag är jag "ledig", men ska ta mig till Eskilstuna iallafall. Träffa gruppen och jobba på arbetet. Jag hade "oturen" att hamna med två som bor i Eskilstuna, så jag fick inte min vilja igenom att stanna kvar i Västerås och plugga. Alltså, inget illa menat mot mina gruppmedlemmar!

Imorgonbitti kommer Kristoffer hem igen. Han skulle kommit ikväll, men det enda flyg som fanns var på kvällen, sent. Så då känns det rätt ovärt att pröjsa 500 spänn för några extra timmar.

Sen när jag kommer tillbaka från Eskilstuna blir det en kort tripp på stan för att inhandla diverse utrustning för imorgonkväll! Har fixat blodet, men ett par saker till. Jag lägger upp en bild på min outfit på lördag eller så.

Nä, nu ska jag sätta på mig en tröja.
Hörs kanske senare!

2 kommentarer:

Heléne Eriksson sa...

Jag tar nog lite illa upp ändå. Ska gå hem och gråta, eller så.

;)

Jenny "Jensan" sa...

Precis, halloween är till för o klä ut sig!! Hoppas alla partypooooooooopers förstår det:)