lördag 11 oktober 2008

Lördag,

Ja, man känner ju att man lever iallafall.


Trevlig kväll igår, men sjukt trött när jag kom hem. Smart som jag var duschade jag innan jag gick och la mig, så jag slapp vakna upp med illaluktande hår! Smart Anna. Dök i sängen efter det, somnade på stört.


Idag sov jag rätt länge, behövligt. Sen var jag riktgt hurtig och tog mig bort till Friskis och körde ett pass med Karin. Kan meddela att det kändes i kroppen, fy. Man kände hur alkoholen lämnade min kropp, riktigt bra.


Ikväll ska jag och Emma ha myskväll. Vi ska först äta mat på Pizza Hut, sedan ska vi köpa efterrätt bestående av vaniljvisp och daim. Mums. Sedan blir det lite godis och tv-tittande. Skönt med en vanlig myskväll. Ingen mer alkohol på ett tag nu. Har bestämt mig att ta det lugnt nu och fokusera på de hälsosamma grejerna i livet. Säger jag tills nästa fredag kommer. Nej, men seriöst.. Ska verkligen försöka. Får se hur motiverad och duktig jag är.



Det brukar gå bra när jag och Kristoffer är ifrån varandra. Vi har ju faktiskt haft distansförhållande sen vi blev tillsammans. Men nu saknar jag honom så mycket och skulle ge allt för att bara få träffa honom i 1 minut! <3


Inga kommentarer: