torsdag 9 oktober 2008

Ki Box,

Sådär ja. Avverkat ett träningspass tillsammans med Karin. Det var jobbigt, men inte lika jobbigt som förra gången dock. Känns skönt nu iallafall.

Jag har börjat tänka på en sak, uppdaterar jag för mycket? Nu vet jag inte hur många det är som läser min blogg, men jag uppdaterar så fort jag har nånting att säga, glöm inte att bläddra ner, för ni kanske missat nått väldigt intressant inlägg om mig ;)

Just nu är jag irriterad. Eller inte så mycket egentligen. Idag är det torsdag, det betyder utekväll på Kåren här i Västerås. Jag bor i en studentlägenhet, där även 84 andra människor bor. Jag bor på våning 3, jag tror att våning 2 har förfest. Det luktade nämligen sprit i hissen när jag kom från träningen och då stod hissen på våning 2. Sen när jag sitter här börjar det sprida sig en lukt av cigarettrök. Det betyder att det är människor som står utanför och röker nere vid porten, röker stiger uppåt, in i ventligen som sitter utanpå huset, och invaderar min lägenhet med cigarettrök! Inte bra monterat. Och jag bor ändå på våning 3! Dumma rökare, sluta rök. Det är äckligt.

Jag har iallafall varit duktig idag, och städat hela lägenheten. Dammat, dammsugit och skurat. Nu är det riktigt fräscht här inne! Ordning och reda gillar jag.

Nu väntar jag samtal, hoppas jag får något. Har inte pratat med K sen i tisdags. Nu har jag massor att säga.

Imorgon blir det fest!

1 kommentar:

Karin W sa...

nääärå du uppdaterar inte alls för ofta!! jag ser ju så fort du skrivit från min blogg :D de andra får väl fan hålla lite koll för i helvete!!

tack för träningen idag
kiss kiss