torsdag 30 oktober 2008

Ready,

Nu är jag redo. Outfiten är köpt. Redo för party!

Tanken var att jag ikväll skulle åka och träna. Men jag struntade i det. Regnet bara öste ner, och jag kände mig otaggad. Jag stannade hemma och lagade pannkakor istället! Så längesen jag åt det. Karin, det var nog meningen att vi INTE skulle träna ikväll. Eller vad tror du? Stackare.

Imorgon är det fredag. Så skönt! Då kommer även Kristoffer hem. Även fast vi sågs senast i söndags så är jag värsta glad för att han kommer hem. hihi.

Nu har det börjat snöa också, eller det är nog snöblandat regn. Det kommer förmodligen frysa på under natten. Så ett tips: Ta bussen imorgon, om du inte vill slå ihjäl dig. Jag tror nog att jag tänker betala 20 kr för att behålla livet i helt skick!

Nu ska jag pröva min halloween-outfit, samt måla naglarna!

1 kommentar:

Karin W sa...

jaa är inget tips att cykla imorgon iaf. för jag vet hur det känns att bli påkörd :p