torsdag 16 oktober 2008

Regn,

Inte så taggad att gå upp imorse när man hörde regnet smattra mot fönstret! Det var segt, men det gick. Idag blir det MDH med Linn & Jenny. Blir eventuellt något lunch på stan också skulle jag tro. Mys.

Jag satt nyss inne på facebook och konstaterade att man förlorar så mycket kontakt med alla när man slutar gymnasiet. Jag har hyffsat koll på vad de gamla vännerna gör, men inte bra iallafall. Vi som hängde ihop på gymnasiet har verkligen splittrats. Två har dragit till USA som aupairer, en bor i Linköping, två bor i Uppsala, en bor i Karlstad, en bor kvar i Enköping men jobbar inte där, en bor i Västerås (jag). Ingen finns kvar i lilla Enköping förutom en, som inte ens är där typ. Något som verkligen vore kul är en get-together. Bara för att se vad alla gör! Man inser väl också att man kanske inte har lika mycket gemensamt längre.

Anyhow, körde ett 90-minuters träningspass på friskis igår. Core och spinning. Riktigt jobbigt var det, men det gick! Killen som satt bredvid mig på spinningen svettades som jag vet inte vad, cykeln var helt blöt! Och han flåsade nått så förskräckligt.

Sedan åkte jag hem och lagade köttfärsbiff, potatismos och pepparsås. Gott var det!

Dags att klä på sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja fyfaan, det sög verkligen att gå upp imorse, och gå till bussen i spöregn ;P vi ses på lördag rövis, äntligeeen! PUSS