torsdag 16 oktober 2008

Torsdag igen,

Vart tar veckorna vägen?

Dagen bestod av, inte så mycket plugg, som vi kanske räknat med. Men, skriver nog lite i helgen. Den ska lämnas in på onsdag nästa vecka. No panic.

Vi drog oss vidare ner mot stan, där det blev Cornetto Bar. Riktigt god plocksallad, och blev riktigt proppmätt. Sedan åkte vi förbi ICA, jag handlade några diverse saker till kvällens middag.

Jag åkte sedan hem, bytte om och mötte Jenny på friskis. Vi körde ett medel-pass, 1 timme. Sedan cyklade jag hem i regnet, tvättade bort mitt smink, och satt mig på cykeln igen. Ner till solstudion. Fick lite färg i nyllet. Och slumrade även till några minuter. Välbehövligt.

Tog mig sedan hem, duschade. Började laga mat. Kokt potatis, lax och dillsås blev det. Riktigt gott vart det. Duktiga mig!

Nu är jag trötter. Ska börja kika på "Du är vad du äter" kl. 20.00. Jag tycker faktiskt att det programmet är jättekul. Sedan blir nog tidig sänggång.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman. later som att allting ar bra med dig, va duktig du ar som lagar varsta spec maten, pluggar, tranar och ligger i. :) har borta ar allting bara bra. haller for tillfallet pa att laga lite mat till ungarna. jag ar dock inte lika duktig som du eftersom maten redan var gjord och det var bara att slanga in i ungen. haha. hoppas det gar bra for dig i skolan, men det kanns som att det du gor passar dig utmarkt. du som ar sa duktig pa och skriva och sannt.

nu babblar jag pa for mycket bara for att jag inte pratat med dig pa alldeles for lange. min dator har haft virus i en manad drygt men ar nu fixad. mina dator fick engelska installningar dock, dvs aven ett engelskt tangentbord. hoppas du kan lasa vad jag skriver iallafall. hehe. fran och med nu sa kommer jag stalka din blogg, blev lite orolig dar nar du slutade med din andra. vill ju veta vad du gor om dagarna.

tankte bara lamna en lite kommentar och inte skriva en novel sa nu ska jag sluta. ha det bast nu sotnos och ta hand om dig. jag saknar dig nagot enormt. det finns faktiskt nagra anledning for mig att komma tillbaka till sverige igen, en av dom ar att du finns dar nar jag kommer hem. :) sa hall dig vid liv oavsett om plugget, saknaden av pojken, trist vader och saknaden av mig kan vara jobbigt :D mohaha. BIGlove