måndag 24 november 2008

24 november'

Skola imorse. Introduktion till en uppgift som ska vara klar på fredag. Ska bli roligt!

Ikväll har jag jobbat. Jag smet iväg och tränade och solade medan det var möte. Puls/intensiv. Jag var nästan spyfärdig efteråt. Men skönt var det. Må jag säga. Jag kommer sova gott ikväll. Efter det solade jag. SvettAB.

Nu är jag hemma. Sneaky-Sebastian behövde hjälp med ett arbete i skolan, så jag har suttit och klurat lite på det ikväll. Blev precis klar, så nu har jag skickat det till honom. Gymnasietiden, den var bra den. Fast högskolan bättre. För nu får man läsa det man vill läsa. Och tycker om att läsa. Ingen tråkig naturkunskap eller svår matte!

Känner mig matt i kroppen. Så bli nog sängen alldeles snart. Imorgon är vi "lediga". Ska sitta och skriva på ett arbete imorgon, blir förmodligen träning sen. Sedan betala Mary Kay produkter. Sedan ska jag jobba imorgonkväll igen. Träning igen. Fast den är rätt lätt, så tänkte köra lite ordentligt på förmiddagen.

Sen idag, föresten. Har jag köpt en väst/klänning. Låter konstigt, men den tänkte jag ha på fredag och så. Den var snygg. 149 kr på Gina. Toppen!

(Jag måste lära mig att korr. läsa mina texter innan jag publicerar dem, får säkert sitta och ändra ett par gånger efteråt. Se och lär Anna)

3 dagar.

Inga kommentarer: