söndag 23 november 2008

Söndag, 23 nov'

Mysigt med snö. Och kallgrader.

Jobbade i förmiddags. Det gick bra! Var och badade på Kristiansborg.

Jag är lite seg idag. Somnade inte förens 1 igårnatt och har sovit hur dåligt som helst. För det första var jag inte ens trött igår när jag gick och la mig. Sen växte en oro inom mig. Den blev bara större och större och jag vaknade säkert varenda timme. Första gången 03.52 och sedan fortsatte det fram till klockan ringde 09.00. Otroligt frustrerande. Vid 12.30 tiden idag fick jag samtalet av min karl, som jag väntat på sen 03.52. Äntligen. Allt var bra och han levde. Han hade inte blivit nerslagen, och hans mobil hade inte blivit kastad i snön. Och han hade inte frusit ihjäl uppe i Boden. Han levde. Han tyckte att jag var knäpp som oroade mig så mycket, men jag fick även en ursäkt, eftersom han lovat att ringa och jag fick en sömnlös natt.

Nåja, jag vet inte hur min kväll ser ut. Jag vill åka och träna, men vet inte om jag orkar ta mig till gymmet. Jag måste till affären och köpa lite småsaker. Det låter otroligt frestande att bänka sig framför tvn med en liten (observera liten) godispåse och kika på film. Men jag känner mig ändå otroligt motiverad till att åka och träna. Och det är det jag borde göra! Vi får helt enkelt se vad tiden utvisar...

4 dagar kvar nu bara. I'm counting!

Inga kommentarer: