onsdag 26 november 2008

26 nov - ja, ja, ja!

Imorgon är det öveeeeeer. K muckar. Jag vet, jag är tjatig. Har pratat om det i flera veckor känns det som. Men jag ska sluta tjata på fredag! Jag lovar. Eller halvlovar gör jag iallfall. Ni förstår inte glädjen.

Idag har jag pluggat. Det gick bra! Är klar med uppgiften, fast vet inte om jag är helt nöjd. Kanske klurar lite mer imorgon under tvättiden. Ska tvätta mellan 7-10. Usch, ibland undrar man varför man väljer en sådan mördartid. Anyway, uppgiften denna gång var att göra barn, tonåringar och vuxna förstådda med hur mycket slöseri med resurser det är genom att slänga fungerande saker på soptippen. Som andra kan få nytta av. Jag fick uppgiften att skriva en text anpassad för barn. Det var allt bra klurigt. Men fick nog till det!

Imorgon på dagen ska jag och Linn vandra runt på stan. Sen klockan 13.00 ska jag iväg och fixa naglarna. Äntligen. Man känner sig mycket snyggare med snygga naglar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

DU SKA SOLA OCKSÅ!!!!

Anonym sa...

Jo JAG förstår glädjen ;D hihi!