onsdag 26 november 2008

26 november' imorgon gäller det.

Imorgon är det dags för K att bege sig tillbaka till kära Västerås. Inget mer Boden med andra ord. Jag tycker iallafall att det ska bli riktigt skönt. Att ha en "normalt" liv med sin pojkvän igen. Inte känna den här stressen varenda helg, slippa att känna sig tvungen att umgås när han kommer hem. Det blir aldrig några spontanplaneringar när han är hemma. Man känner bara stress att göra så mycket som möjligt när han är hemma knappt 2 dagar. Det ser jag fram emot! Verkligen. Hoppas detta inte lät negativt på nått sätt nu.. för det menade jag inte. Bara positivt!

Idag ska jag plugga. Och sola. Träning hinner jag inte med idag. Så det blir en vilodag. Ska iväg och jobba ikväll, i Köping.

Nu blir det solning, sedan hem och plugga! Kanske hinner med en uppdatering lite senare. Håll utkik!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa vi borde ses snart men lika bra som alltid går det för oss ;D hahha. Skönt att han kommer hem nu, äntligen kan ni köra igång på riktigt och få leva i samma stad ;) hoppasdu mår bra. saknar dig! Kul att ordverifieringen blev "fulla" ;D längesen du&jag var fulla tsm ;P PUSS!