fredag 28 november 2008

28 november - fredag

Idag är det fredag. Det betyder party. Iallafall denna fredag.

28 november. Nu har älsklingen kommit hem. Det känns underbart. Verkligen!
Ikväll är det "muckar"-fest för grabbarna. 5 stycken från Västerås och sen är det 6 utomstående, eller vad man ska kalla det. En från Lund, en från Umeå, två från Borlänge, två från Stockholm. Riktigt trevligt att dom kunde komma hit för att festa en kväll lixom! Jag har bokat lokalen i mitt lägenhetshus, så där kommer 11 grabbar hålla hus ikväll. Jag är lite nerövs faktiskt. Men Kristoffer har lovat att ta ansvar och jag litar på honom :)

Ska även ha två sovgäster här ikväll. 4 pers i min lilla 29 kvm lägenhet. Finns det hjärterum finns det stjärterum...

Jag är iallafall taggad inför kvällen. Ska bli väldans kul. Ska äta Spicy och sedan träffas hemma hos Karin.

Party. Hoppas ni får en bra kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

hälsa kristoffer grattis ifrån mig. haha, och så är det bara hoppas att han fortfarande kommer ihåg vem jag är. :D gick allting bra med lägenheten? alltså festen? måste ju varit hur kul som helst ju. nu är det december och jag börjar planera inför min hemresa som sker om 4 månader. känns så himla overkligt. jag slutar mitt jobb om bara 3 månader, gretis om 2. jag saknar dig så oerhört mycket och jag längtar så mycket tills jag kommer hem och får gå ut och festa med dig igen. det är något jag verkligen har saknat. <3