tisdag 2 december 2008

2 december'

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Har haft fullt upp med att pussa på min karl nu när han muckat. ;)

Festen gick suveränt i fredags. Håller med Jenny om att krogen är lite överskattad. Förfesterna brukar oftast vara trevligast. Helgen har annars bestått av mys, mys och åter mys.

Började en ny kurs idag i skolan. Den verkar... hm, lite flummig. Läraren är lite halvläskig. Björn, kom tillbaka!

2 december. Det betyder 1 år och 9 månader för mig och Kristoffer. Och så betyder det LONDON. Ikväll, kl. 21.15 lyfter planet från Västerås flygplats. Vi stannar tills på fredag. Det är Kristoffers 20 års present från mig. Ska bli riktigt kul.

Nu har jag inte tid längre. Men hade så bra allihopa. Så kommer uppdatering och bilder efter helgen!

Hejdå Sverige, Hej England!

2 kommentarer:

Jenny "Jensan" sa...

Hoppas ni får det alldeless...alldeless..alldeless underbart:)

O vet du, jag har bytt namn på min blog, det kanske är därför det inte funkar med uppdateringen på din bloglista?
Jag skriver ju för fulla muggar serrö:O)
Kram

Anonym sa...

ha det BÄST! :) ser fram emot lite bilder sen. love u <3