onsdag 5 november 2008

Ambitiös, ja!

Att man tar sig till skolan även de dagar då man ska vara "ledig" är ambitiöst. Visserligen har jag ett möte med läraren idag, men ändå. Vi måste i och för sig göra klart grupparbetet. Men ja.. jag är ambitiös.

Har precis plockat fram matlåda ur frysen. Så jag tänkte vara lite ekonomisk nu och äta matlåda istället för att äta ute. Det har gått bra hela veckan, fram till igår. Fast nu kör jag på igen! Fast måste nog ändå köpa med mig nån mat till tåget imorgon.. jaja, men det räknas inte.

Imorgon kl. 12.09 går tåget från Eskilstuna som ska ta mig ner till Malmö. Hinner vara i skolan först och redovisa, vilket är bra. Sedan var jag smart och bokade tur/retur biljett till Eskilstuna. För jag kommer ju ändå till Västerås gratis med MDH-kortet. Smart Anna! Sparade säkert en 20-lapp eller så.

Idag ska jag inviga min nya mössa, mina nya vantar och min halsduk! Mysfaktor. Föresten så är vädret wonderful idag. Solen skiner och det är såhär fint frostigt utomhus.

Nu blev inlägget för långt igen...
Nåja, ikväll ska jag packa och tanka mobilen med musik!
Och träna. Som jag längtat...

Inga kommentarer: