onsdag 5 november 2008

Onsdagkväll,

Obama vann. Bra, tycker jag! Nu slipper man tjatet om valet.

Ikväll var jag på bio. Mamma Mia. Den var hur bra som helst. Man går lixom lycklig ut från bion. Man får lyckokänslor i hela kroppen. Så jag tycker att du ska sen den om du inte redan gjort det! Man behöver inte vara ett stort fan av ABBA. Bara själva storyn är så söt och självklart är ju musiken underbar!

Idag har jag varit i skolan. Fick ta ett tidigare tåg för att möta gruppen. Det var tungt att dra sig upp imorse kl. 6. Imorgon får jag sova lite längre iallafall. 9.35 tåget blir det imorgon. Träffa grupp, samt våran lärare.

På fredag har vi en redovisning för turistchefen i Eskilstuna. Vi ska presentera våran idé och förbättring på nya turistinformationen som eventuellt ska flyttas. Rolig uppgift!

Jag hann även käka lunch på stan idag med Linn & Karin. Spicy hot blev det! Så gott. Sedan tog jag en sväng på stan, blev nya vantar, mössa och halsduk, mys.

Imorgon får jag äntligen träna igen. Jag hinner ju inte när jag jobbar.
Jag har inte ens ätit middag idag, kanske borde ta lite fil eller nåt. Klockan är ju trots allt 22.15. Inte bra Anna!

Inga kommentarer: