torsdag 20 november 2008

Amor vincit omnia,

It does, it does.

20 november som sagt. Tiden går.
Det är julafton om 1 månad och 4 dagar. Jag vill börja julpynta men K tycker fortfarande att det är på tok för tidigt. Jag får väl hålla mig i skinnet nån vecka till.

Jag var och tränat puls/medel med Karin ikväll. Gick riktigt bra! Var hur taggad om helst och man börjar, som Karin sa, verkligen känna i kroppen att man orkar mer. Riktigt skön känsla. Nu ska jag verkligen satsa. :)

Imorgon är det fredag. Och det betyder lugnt, för denna gång. Ska iväg och träna med Karin 18.00. Sedan går vi hem till mig och lagar mat och dricker lite vin. Blir nog en film också! En riktigt lugn fredagkväll med andra ord, och hur skönt är inte det? Det blir en lugn helg.

Bokredovisning imorgon, ska bli intressant och kul.

Nu är det bara 7 dagar kvar. Och föresten... jag glömde att nämna en sak. När jag pratade med K idag om nästa fredag (det blir utgång då!) så frågade jag vart dom skulle förfesta. Då sa han "Hemma hos oss"... Åh, det lät så underbart! Hemma hos oss...

Inga kommentarer: