fredag 21 november 2008

Det känns inte alls som fredag'

Tycker ni det?

Jag tycker i varje fall att det känns precis som en vanlig vardag. Ska åka och träna om någon timme. Och det brukar jag inte göra på fredagar annars. Men ska bli skönt.

Sedan ska Karin och jag vara hemma hos mig och laga mat, kanske ta ett glas vin och bara chilla. Kika på en film! Jag har bestämt att vi ska göra grönsaker&dipp ikväll. För jag blev så sugen på gurka. Jag vet inte varför. Kanske beror på att jag är törstig.

Jag var på stan efter skolan. Köpte en vas till mitt "ljusträd" som jag pratade om. Sedan köpte jag ett par träningsbyxor! Äntligen slipper jag träna i fula leggings. Jag skulle verkligen behöva ett par inneskor också. Använder mina löparskor för tillfället.. och inte för att dessa är dåliga på nått vis, utan mest för att jag vill ha två par. Ett par uteskor och ett par inneskor. Logiskt va?

Nu.. ska jag berätta nått väldigt roligt och intressant. Det är bara... 6 DAGAR KVAR. :)


Bilden är tagen med mobilkameran, därför den dåliga skärpan. Men, iallafall. Den nya vasen och mitt nya ljusträd. Ganska mysigt det också va?

1 kommentar:

Anonym sa...

superduper mysigt träd! Ih. Du, har hört att det är en rätt snygg pingla som flyttar in i ditt hus nästa vecka. Har du möjligtvis hennes nr? ;)