söndag 9 november 2008

I Skåne,

Är i Skåne nu, hos mami&papi. Det är mys!

Skulle resa hem imorgon men eftersom vi inte gick i skolan varken tisdag eller onsdag så stannar jag lite längre. Vi fick boka en enkelbiljett till mig. :) Dock har jag kommit på att jag inte har p-piller så det räcker till onsdag. Någon som kan skicka mig en karta neovletta? Jag har lite panik faktiskt.

Igår var vi i Köpenhamn. Blev lite shopping! Kanske lägger upp bilder på det senare. Sen var vi hemma på kvällen och åt god mat och tittade på nya Indiana Jones filmen. Den var seg och inte alls så bra som jag förväntat mig.

Idag är det fars dag. Vi ska ut och käka vid 16 och innan det ska jag försöka tvinga med familjen till gymmet! Ska försöka motivera dem att börja träna lite "flitigt" som mig, haha.

Annars så saknar jag Kristoffer, ganska så mycket faktiskt. Jag längtar tills han kommer hem. Ska tvinga med honom på bio. Jag vill se SAW 5!

:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag då.. jag som har en del att berätta för dig ;) lite smaskigheter. höhö. Aja, Får väl vänta tills på Torsdag då. hihi. Hoppas allt är bra där nere. Sköt om dig! :)

Anonym sa...

ja den filmen var verkligen en beskvikelse! när man fattar att de snackar om utomjordingar tappar man hoppet helt om att det faktiskt ska vara en bra film.