måndag 3 november 2008

Måndag, 3 november

Ny vecka igen. Tiden går för fort nästan.

Fått lite gjort idag iallafall. Var i skolan, tog vanliga tåget hem vid lunch. Käkade lunch hemma. Sorterade in massa viktiga papper i pärmen! Sedan åkte jag iväg till ICA och handlade lite. Sedan har jag varit inne på www.jotex.se och beställt lite julsaker. Har inget alls hemma så har köpt en julstjärna på fot som ska stå i fönstret, inslagningspapper och tre små söta tomtar med nerdragen luva. Vilken julkänsla man får! Längtar.

De har även börjat sälja lussekatter på ICA Ettan här i Västerås. Hur mysigt är inte det?

Ikväll blir det nog träning, skivstång heter passet. Ska tyligen vara sjukt jobbigt. Låter bra tycker jag. Sedan ska jag hem och laga wok med quornbitar och kokosmjölk.

Imorgon är vi "lediga". Det blir tvättstuga och plugg på dagen. Därefter jobb på kvällen!

24 dagar kvar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är det verkligen. :) Jag älskar att vara sambo! Åh, ja jag förstår verkligen att du längtar! Men det är väl inte så lång tid kvar för honom däruppe i Boden? Hur går det med pluggandet förresten? Puss&kram!