tisdag 4 november 2008

Tisdagkväll

Sötsug. Jag var så förbaskat sötsugen när jag kom hem ikväll efter ett jobbpass med endast en mandarin. Jag kom på att jag hade lite vispgrädde kvar från helgen, ovispad. Blandade detta med lite vaniljsocker och oboypulver. Så var sötsuget löst på bara några sekunder.

Idag har jag tvättat och pluggat. Sen har jag jobbat. Det gick bra. Fick träffa Ankis nya assistent. Hon verkar jättegullig och snäll. Så tummen upp för det.

Imorgon är det skola igen. Jag ska ta ett tidigare tåg (!). Möte med gruppen! 07.35 ska jag sitta på tåget. Uppklivning kl. 06.00 ungefär då. Jag som tycker att 08.35 tåget är jobbigt. Men jag är ju en morgonmänniska ändå.. ibland iallafall.

Ska på Mamma Mia imorgon kväll. Inom jobbet alltså. Så jag får mer eller mindre betalt för att gå på bio. Jag tackar inte nej.

Nu ska jag dricka mig ett stort glas iskallt vatten.

Inga kommentarer: