tisdag 18 november 2008

Superambitiösa!

Ja, herregud vad ambitiösa vi varit idag med bokprojektet. Tummen upp! Vi är lixom nästintill klara. Det känns ju väldigt bra det iallafall. Jag är även klar med min 150-ordare. Redovisning imorgon. Vidundret blev mitt ämne. Jag blev nöjd med den, men vi får se vad alla andra säger!

Ikväll blir det "jobb" träning. Inget pass jag vanligtvis går på, men jag jobbar som sagt. Jag skulle nog hellre varit hemma just idag, har lite ont i magen och behöver även handla, diska, städa och så. Nåja, jag får pengar iallafall.. Och det är ju bra!

I helgen blir det nog lite bio. Väldigt lugnt med andra ord. Jag har bestämt att jag ska rensa i mina lådor och organisera om. Det ligger som skrynkliga högar av kläder i lådorna. Dock är det utrymmet det är fel på. Skulle behöva minst en garderob till. Jag längtar efter en större lägenhet.

9 dagar kvar.

Inga kommentarer: