tisdag 23 december 2008

23 december, :)

Imorgon är det JULAFTON. Firas med Kristoffers familj i år. Måste säga att det känns lite ovant, eftersom att man firat hemma alla år i hela sitt liv. Jag tar steget och bryter trenden! Men den 26 blir det ännu mer firande med hela familjen. Då tar vi oss ner mot sydligare breddgrader.

Idag har jag äntligen fått min lägenhet städad av mig själv. Riktigt fräscht och fint är det nu. Och luktar gott gör det också. Det är fint väder dessutom. Ett plus i kanten.

Jag tänkte ta mig iväg till ICA och köpa lite lunch, min frys har ett stort behov av påfyllning. Sedan ska jag titta om jag hittar bingolotter till kvällens uppesittarkväll. Så mysigt det är. Det är en tradition vi hållt fast vid. Att spela bingolotto och äta skinkmacka med senap dagen innan!

Jag har tvättid ikväll mellan 16-19. Blir nog bara en timmes tvättning dock!

Nu ska jag ta mig iväg till ICA, sen blir det dusch och måla naglarna i julens färg till imorgon. Får se om jag hinner uppdatera något senare ikväll.

Annars får ni ha en riktigt GOD JUL.

2 kommentarer:

Karin W sa...

GOOOOOOOD JUUUUL!!!! tack för det första halvåret som kompisar ;)

Anonym sa...

God Jul i efterskott min lilla sötnos. Jag hoppas att du har haft den bästa julen. Jag saknar dig så mycket, vi ses om exakt 3 månader :D JULIGA PUSSAR! <3