fredag 19 december 2008

"Jullov"

Vet inte om man kan kalla det jullov. Men det känns jäkligt skönt ska jag be att få tala om.

Jag har klarat av en hel hösttermin på högskolan och bara det är ju riktigt nice. Synd att Jenny lämnar oss men du blir inte av med oss i första taget! Kommer hänga utanför din dörr varje dag.
Jag vet vart du bor ;)

Visionsarbetet är nästan avklarat, vi är nästan klara med rapporten och det känns riktigt bra. Hade ingen lust att gå på jullov med en klump i magen. Det finns dock fortfarande ett problem som vi måste ta itu med...

Ikväll är det lugna gatan. Jag och Kristoffer har precis lagat mat tillsammans med hans familj. Det blev färsk pasta med sås innehållande kött, bacon, champinjoner, grädde, creme fraiche och ädelost. Riktigt gott vart det. Jag har laddat upp med godis också, men nu är jag för mätt för att ens tänka.

Ikväll blir det Quantum of Solace. Får se hur den är.

Uppdaterar igen imorgon, blir förmodligen lite mer julklappsinhandlade då. :)

Inga kommentarer: