torsdag 11 december 2008

Måttligt avundsjuk'

Det känns jävligt tugnt att behöva släpa sig ur sängen 06.45 när en annan ligger kvar och sover. Åh, vad jobbigt det är. Skulle så gärna ligga kvar nån timme till iallafall. Men det går inte. För jag går i skolan.

Har tränat flitigt denna vecka. Det går bra. Är taggad mest hela tiden och jag har kanske fått tillbaka lite av min självdisciplin.

Idag har vi redovisning av FAS 1 på kursen Kommunikantion och Media. Ska bli intressant och se hur det kommer bli. Känner mig dock fortfarande väldigt stressad över denna kurs och kan inte riktigt slappna av. Det är ganska frustrerande för det har en tendens att gå ut över andra, och det är inte alls meningen. <3

Appropå, liten lägenhet. Det är inte lätt att vara tyst när man bor på 29 kvm och det ligger en sötnos och sover. Försöker verkligen men allting är ju i samma rum! Jag är hungrig för jag har bara ätit en mandarin, får nog bli en macka i skolan eller så, orkar inte fixa nått nu.

Fredag idag föresten. Skönt med helg.

Inga kommentarer: