tisdag 9 december 2008

9 december - Anna

Idag är det Anna. Namnsdag alltså.

Skola på förmiddagen. Hade en föreläsning om 10 års medieutveckling. Fast det var nog mycket mer än tio år vi hade föreläsning om. Nåja, riktigt intressant. Dock var jag sjukt trött under förmiddagen, av någon anledning, höll på att somna! Satt säkert och nickade flera gånger. Pinsamt. Efter lektionen satt jag & gruppen kvar och diskuterade lite om arbetena vi ska göra!

Jag har precis skrivit klart en sammanfattning av en litteratur (Effektiv visuell kommunikation). Jag skulle skriva ett stycke endast, men det har blivit över ett A4 långt, så jag måste korta ner. Hur nu det ska gå till... Karin, Linn.. Hjälp.

Ikväll kommer Kristoffer tillbaka från kryssningen med lumpargänget. Känns tryggt, haha.

För övrigt så håller jag på att frysa ihjäl. Mina händer är iskalla!

Inga kommentarer: