måndag 15 december 2008

Sista veckan,

Helgen är över. Det är måndag, men vi är "lediga". Mår bättre nu, känns skönt. Sista veckan i skolan nu. En hel hösttermin har avklarats på högskolan. Känns strålande!

Idag sov jag lääänge. Sedan slog jag in julklappar, sedan kom Linn och Karin till mig och vi fixade lite skolarbete. Det gick bra! Sen bjöd jag på fika, lussbullar, pepparkakor och julmust. Lite sent 3dje adventsfika.

Jag är lite småstressad över skolan fortfarande, men ska verkligen kämpa på nu. Jag är glad ifall jag klarar den här kursen. Den är kul, det är den.. men det känns som att det är så himla mycket.

- Ett projekt på 10-20 sidor
- Ett individuellt PM på 10 sidor
- Ett litteraturredovisning på 2 sidor

Observera att kursen är på endast 5 veckor. Vi har två veckor kvar drygt. Vi går på "lov" den 19 december. När vi kommer tillbaka den 8 januari är det även redovisning, så det blir att jobba rumpan av sig på "lovet". :)

Jag är snart klar med julklapparna också, ett par småsaker kvar, sedan är jag redo för den 24 december. Nu är det bara 8 dagar kvar till julafton. Vart har hela hösten tagit vägen?

1 kommentar:

Heléne Eriksson sa...

Fick vi inte sista lektionstillfället uppskjutet? Tyckte jag såg ngt sådan på webbschemat ...