måndag 8 december 2008

Tidsfördriv'

Första gången jag ...

1. ... åt tacos har jag ingen aning om. Det enda jag minns är att det var jävligt gott och att det fortfarande lagas i mitt kök.
2. ... körde bil var sommaren 2005. Jag var 17 år. Pappa och jag körde runt på en grusplan utanför Enköping. Rivstart, tvärbroms, motorstopp och så fortsatte det. Sedan skulle pappa ställa upp koner som jag ska skulle backa (!) igenom. Höga förväntningar på mig där. Jag gav mig inte ens på det och intalade mig själv att jag ALDRIG skulle klara det. Nu, 3 år senare, kan jag.
3. ... sov i tält var någon gång när jag var liten. På min kompis baksida. Det var kallt och omysigt.
4. ... drack alkohol var på skolavslutningen i 9an. Jag fick två 3,5or av mamma från ICA. Sen fick jag smaka lite annat av mina kompisar. Jag hade kul.
5. ... fick ett jobb var sommaren 2004. Jobbade som dagisfröken i Enköping och tjänade 39 kr/tim. Slavarbete. Och sjuk blev jag på köpet. Jävla skitungar.
6. ... stod på en scen kommer jag inte riktigt ihåg. Förmodligen en skolavslutning eller nåt.
7. ... svimmade har aldrig hänt. Var nära en gång dock. Värmeslag i Egypten.
8. ... svarade på en fånig enkät kommer jag inte ihåg. Har svarat på så många fåniga enkäter så kan inte nämna nån specifik.

Inga kommentarer: