söndag 18 januari 2009

19 januari,

Idag smög sig CSN-pengarna in på mitt konto. Välbehövligt kan jag säga! Nu väntar bara lönen som kommer på fredag förmodligen. Jag behöver shoppa.

Klockan är 8.52 och jag ska snart ta mig ner mot centralen. Ska träffa min "basgrupp" idag för att diskutera lite kring projektbeskrivningen som ska in på onsdag. Jag är lite småstressad om jag ska vara ärlig. Jag vet att jag kommer hinna, men känner ändå stress. Det känns som att denna kurs på är heltid + lite till.

Tränade igår. Körde gym med Kristoffer. Det var ingen lätt match ska jag säga. Eftersom jag idag knappt kan sätta mig upp pågrund av träningsvärk i magen. Men det känns bra!

Vårt vad går bra, nu har vi inte druckit alkohol på 1 vecka och 2 dagar. Storslaget, haha.

Nu ska jag kila ner mot tåget.

1 kommentar:

Karin W sa...

haha ooj en hel vecka utan alkohol! :p