måndag 19 januari 2009

"Ledig" fast ändå inte

19 januari. Som sagt, glädjeskutt när jag tog kontoutdrag idag. Iallafall lite. Längtar tills på fredag. Då dunkar cirka 7000 kr till in på mitt konto. Yippikayeeeey.

Var i skolan idag, diskuterade lite med basgruppen. Det gick bra om efter många om och men så kom vi faktiskt fram till något. Oerhört storslaget. Sedan käkade jag lunch med en från vår grupp och några andra som jag inte alls känner, men det var trevligt! Pastasallad med taco.

Kom hem vid 14-tiden. Blev först en tripp till bibblan, sedan åkte jag hem och pluggade. Snart klar med projektbeskrivningen. Jag körde Kristoffers morfars stora terrano till bibblan, och den har tydligen nått som kallas allround' däck (jag kallar det sommardäck). Eftersom jag slirade som bara den, trodde att jag skulle köra i diket.

Anna rekommenderar:
Jag har köpt ost idag. En riktigt god ost. Västan ost 10%. Den var huuur god som helst. Köp!

Nu blir det nog träning, behövligt för kroppen.

Inga kommentarer: