lördag 3 januari 2009

3 januari 2009

Känns rätt sjukt att det är 2009. Det låter så.. jag vet inte.. ovant. Nästan två år har gått sen vi tog studenten. Det är sjukt. Jag fyller snart 21 och jag känner mig absolut inte så gammal. Tiden går för fort. Jag hinner inte med.

Idag är det lördag. Den 3 januari. Var på fest igår hemma hos Christian, det var trevligt! Kom hem rätt sent, men var smart och drack två stora glas vatten och tog resorb och värktablett, så mådde prima imorse. Blir nog ett gymbesök idag. Finns inga pass som jag vill gå på, så kör nog en visit på gymmet istället. Lite kondition. Nu har jag bestämt mig, ett nyårslöfte. Nu jäklar!

Håller på att skriva ett PM också. Inga jullov här inte! Har skrivit ungefär halva. Hoppas att man uppfattat uppgiften på rätt sätt bara.

Förövrigt så är jag fattig. Dom jäklarna på Mimer har höjt hyran. Mycket pengar har gått åt i december, och pengarna som man fick i december är snart slut. Januari kommer, med andra ord, bli en lång månad. Men som tur är har CSN höjt studiebidraget, det gillar vi!

Nu var det längesen jag träffade mina vänner. Så nu får Karin ta och bli frisk, Linn får ta och komma hem från Sälen och Jenny från Nyköping så vi kan hitta på nått. En lunch på spicy exempelvis? Hur gott är inte det?

1 kommentar:

Jenny "Jensan" sa...

Honey Im home!!!:)
spicy lät inte så pjåkigt tycker jag:)

O du, snart FEM år sedan jag tog studenten, känn på den du!
23 år gammal mot dina ynka 20:P Im old..:S

Nu blir det chirre o dirre o film:)

Hör av dig om du vill leka:)