söndag 4 januari 2009

4 januari 2009

Oj, vad segt det var att komma igång att skriva. Jag fastnade med blicken på tvn, det är Happy Gilmore som visas. Den är rätt bra faktiskt. Han, Happy, är nog lika dampig som jag är i vissa tillfällen! Förstår inte hur vissa står ut med mig, typ Kristoffer ;)

Idag har jag plockat bort alla tomtar i lägenheten. Nu är julen slut och alla grejer har tagits bort, orkar inte se skiten längre ;) Men julstjärnan får stå kvar ett tag till. Den står bra där. Sen har jag städat lite. Sen vid 16 var jag iväg till Friskis och tränade med Jenny. Flummigt pass med flummig musik. Men träning som träning.

Tränade även på gym igår med Kristoffer. Sprang 30 minuter på band och sedan körde vi mage. Det känns idag vill jag lova!

Nu sitter jag och väntar på att Kristoffer ska komma hit, han är och spelar badminton.

Just ja, PMet.. det går hyffsat. Har skrivit ungefär halva, så det är bara att kämpa på. Inläming den 16 januari var det.. Lite längre tid på oss än från början, så det är skönt. Känner mig rätt otaggad på det dock.

Annars fick jag en liten panikkänsla nu när jag satt och kollade bloggar och facebook. Alla gör så mycket saker! Typ åker utomlands, reser under lång period, flyttar till Sälen och jobbar. Och vad gör jag? Jag är 3 mil längre bort än jag bott hela mitt liv och jag pluggar. Men jag trivs ju, så.. Och sen så fick jag en knäpp och ville så gärna åka utomlands, jag vill ha sol & värme. Bara kom bort litegrann...

Inga kommentarer: