torsdag 22 januari 2009

:)

Trots grå dag så har den varit riktigt bra. Jag vet inte vad det är. Men jag känner mig glad idag på nått vis! Har träffat massor med människor, och det är nog det som är anledningen. Jag är nog lite sällskapssjuk.

Köpte en mysdress idag. Svarta byxor och svart hoodtröja till. Har faktiskt ingen hel mysdress, så nu var det dags att köpa en. Jag har ju en tendens att sno Kristoffers stora tröjor. Jag hade säkert 7-8 st hemma hos mig innan han tog hem dem igen, oops! ;) Nu har jag en egen.

Var och åt på gränden med Kristoffer. Blev ost/skinksallad. Sedan träffade vi Emelie och Stefan. Vi var och fikade på Waynes. Trevligt var det! Sedan träffade jag på Linn typ tre gånger på stan. Haha. Trevlans. Sen fick jag träffa Victor igen, också trevlans.

Ikväll blir det gymmet som gäller. Jag vet inte, men jag tycker inte att lokalerna på Rocklunda är lika bra som de på Björnövägen. Någonting är det. Jag tror att det blir springa på band ikväll. Sedan blir det hem och göra hemgjorda burgare, gott ska det bli.

Fredag imorgon som sagt... Vad har ni för planer?

1 kommentar:

Anonym sa...

Imorgon blir det först sthlm med Elin och sen blir det fest i enk ;D De är enda planerna för min helg. Vad ska du göra? PUSS