torsdag 22 januari 2009

Grått, grått, grått

Sverige är nog aldrig så tråkigt som det är denna årstiden. Grått, grått, grått och åter grått. Jag vill se solen, jag vill ha värme.

Fick knappast sova ut imorse, när man var "ledig". Jag vaknade 06.44 som vanligt 1 minut innan klockan vanligtvis brukar ringa. Och var pigg. Det är då fan, när man väl har sovmorgon, så vaknar man vanlig tid ändå. Och när man väl inte får sova, då är man dödstrött. Säg mig varför det är så? Omvänt på något vis.

Gick iallafall upp 08.45. Gjorde lite frukost. Kristoffer åkte iväg till högskolan. Han började en kurs idag. Ekonomisk engelska. Låter komplicerat, men kanske kul och bra för den delen. Vid 09.30 träffade jag Linn och gick ut och gick i ca 1 timme. Det var en bra start på dagen. Gick hem, duschade, och nu är jag fräsch. Väntar på Kristoffer nu, och så vill jag äta lunch. Hungrig.

Jag handlade på Maxi Erikslund igår. Jag köpte hamburgare och jag är jättesugen på hemmagjorda hamburgare. Det blir nog det ikväll, eller imorgon. Imorgon är det fredag också ja...

Vadet som vi har gått fortfarande bra. Inget alkoholintag på två veckor snart, och inte läsk heller! Det går bra faktiskt. Får se om vi klarar två veckor till. Wait and see.

Inga kommentarer: