onsdag 21 januari 2009

Impuls!

Nu, har jag precis ätit middag. Klockan är 22.08. Fyfan vilken kass tajming! Men jag prioriterar viktigare saker, typ träning. Alltså, jag kom hem från skolan vid halv 4, klockan 4 åkte vi till gymet. Sprang 30 minuter, fort in i duschen och iväg och jobba! Fick iallafall i mig två bananer på eftermiddagen så jag stod mig iallafall. Men ack, så hungrig när jag kom hem!

Jag och Kristoffer fixade tacogratäng. Smakade underbart gott. Mätt och belåten och lite småsömnig. Imorgon och på fredag är vi "lediga". Eller enligt Anna-Lena, "absoolut inte lediga". Men jag kallar det ledigt. Ska sova ut, hoppas jag! Eller kanske en morgonpromenad, så skönt.. Linn? Karin?

Jag och Linn impulsshoppade idag i Eskilstuna. Gina tricot har fått in riktigt fina vårkläder! Lägger upp lite bilder på det jag köpte. Mer shopping blir det på fredag, då kommer lönen. Vill ha ett par skor... Jag har shoppingbegär nu. Sen var vi och käkade på spicy hot, så jäkla gott.





Beiga chinos - 199 :- Gina Tricot. Marinblå tröja med knappar i ryggen - 149 :- Gina Tricot.






Jättemysig halsduk - 99:- Gina tricot.

Sen köpte jag ett vitt lite "slinkigt" linne också. Riktigt snyggt var det. Allt detta för lite över 500 kr, det är ju riktigt bra måste jag säga! Chinosen är riktigt snygga och finns i jättemånga somriga färger.

Alla bilder är tagna från Gina Tricots hemsida.

Inga kommentarer: