tisdag 6 januari 2009

Give a little bit...

Give a little bit of your love to me.

Tisdag. 6 januari. Röd dag. Trettondagen.

Spenderade förmiddagen på MDH tillsammans med Linn och Karin. Redigerade lite på rapporten som ska skickas in imorgon. Sedan gick jag hem och lagade lunch. Har precis ätit och diskat upp allting som låg i diskhon. Nu tänkte jag ägna lite tid på PM;et, vore så underbart skönt att bli av med det. Så jag slipper ha det hänga över mig i helgen och nästa vecka.

Gårdagens pass var inte puls/intensiv, utan endast intensiv. Kan direkt säga att en mänsklig person inte ens kan klara av den styrkan. Jag är mörbultad idag. Men jag är på't igen, 16.30. Träna, träna.

Sen ska jag ta bort mitt bortskavda nagellack också. Jag hatar bortskavt nagellack, det ser så ovårdat ut.

Hej på er.

Inga kommentarer: