torsdag 8 januari 2009

Skön dag

Torsdag. 8 januari.

Haft en rätt skön dag. Började dagen med en god frukost med kokta ägg och kaviarsmörgås och en stor kopp te. Sedan gjorde jag/vi (Kristoffer var här också) oss iordning. Vi åkte ner på stan och fixade några saker. Jag var tvungen att gå tillbaka till Gina där jag köpte underkläder här om dagen. Dom hade glömt att tagit bort larmet på ett av mina trosor, och då blev jag arg, för jag hade slängt påsen och kvittot. Inte smart Anna. Men som tur var var det butikschefen som stod i kassan och det gick bra. Det hände samma sak för mig på Gina nere i Malmö för ett par veckor sen också! Hur dåligt som helst. Man blir inte så glad när man kommer hem...

Efter det gick vi åt lunch på Café Gränden. Ost & skinksallad med pasta. Riktigt gott var det. Sen skjutsade Kristoffer hem mig, sen åkte han hem till sig. Jag drog iväg och solade och snart ska jag iväg och träna. Blir nog att springa på bandet idag. Känner inte för att gå på nått pass idag. Får betala 50 kr för att gå in på gymet, har nämligen bara pass-kort.. hm, aja.

Ikväll blir det nog lite middagsmys hemma hos mig. Imorgon är det dags för redovisning av det stora projektet vi hållt på med några veckor nu. Ska bli skönt att släppa det. Sen är det PM;et också, har bara en sida kvar att skriva, det borde jag hinna klart i helgen. Sen börjar en ny kurs, Retorik och berättarteknik, intressant!

K heart A.

Inga kommentarer: