lördag 10 januari 2009

Som man förtjänar...

Ja, man mår om man förtjänar. Men jag ska säga er att jag faktiskt mår riktigt bra till skillnad från min karl som är typ jordens bakfullaste människa. Haha, som man förtjänar var det ja...

Kursavslut igår, och det kunde ju inte firas på något annat sätt än party! Absolut en spontan utgång. Hade verkligen inte planerat utgång men så blev det. Blev förkaka hos mig och det var väldans trevligt om jag får säga det själv? Vi var 8 personer i mina lilla etta, men det gick alldeles utmärkt. Vi tog oss vidare till Pluto senare där det knappt var nå folk alls till en början, men det fylldes ganska snabbt. Trevlig kväll med trevligt folk. Sen kom vi hem runt halv 3. Och jag fasas över att jag glömt min cykeln på stan, Linn börjar asgarva tills hon kommer på att hon också glömt sin cykel ;) Skrattar bäst som skrattar sist, haha.

Blir en lugn dag idag iallafall. Kanske hittar på nått trevligt ikväll, men det får vi se. Nu blir det iallafall lugnt med fest på ett tag, med tanke på att det är Stockholm om gäller nästa vecka med familjen. Den 30 januari åker vi ner till Malmö också, min kusin fyller 30 år. Helt sjukt! Då blir det väl lite fest iallafall.


Jag bjuder på en bild som jag snodde av Jenny. Jag, Linn och Karin. Dock inte från igår. Ni är bra!

Inga kommentarer: