tisdag 13 januari 2009

Trött!

Jag är trött. Hetsig dag idag. Jag blev precis "ledig".

Kom hem halv 4 från skolan, fort hem och byta om. Passet på friskis började halv 5. Körde pass. Åkte hem och lagade mat, åt, fixade matlåda. Diska all disk och sedan hoppade jag in i duschen. Nu är jag äntligen "ledig". Skönt.

Imorgon är det skola igen, fast går bara till 12. Så det ska bli skönt. Sen ska jag och Kristoffer åka iväg och kolla på träningsskor åt mig. Mina löparskor har blivit så utslitna och stötdämparna har blivit dåliga, så jag får ont i mina benhinnor när jag kör pass. Ganska sjukt eftersom jag aldrig ens känt av benhinnorna. Så det är inte bra alls. Ska åka och kika imorgon och hoppas på ett inköp. Dock har jag inte råd, men får ta från sparpengarna helt enkelt. Haha.

Ikväll gjorde jag stuvande makaroner med falukorv. Det ska jag säga er, att det smakar himla bra! Sen har jag en honungsmelon som ligger och väntar, så det blir nog några skivor av den ikväll också.

Sen kom min Cosmopolitan idag, så det blir lite quality-time med den också. Förövrigt så slog jag i knät i bilen idag, det gjorde så jäkla ont.

Circus.

Inga kommentarer: