onsdag 14 januari 2009

Circus

Gud vad den låten är bra! Jag är helt tagen. Britney har gjort framsteg. Lyssna på den om ni inte hört den.

Onsdag idag. 14 januari. Vart i skolan på förmiddagen, föreläsning om retorikens historia, rätt intressant faktiskt. Tror nog att denna kurs blir rätt rolig. Har precis käkat subway, och snart kommer Kristoffer, sen ska vi iväg och kika träningsskor!

För övrigt, så har jag glömt att nämna att för två dagar sen, alltså, den 12 januari. (Lisa & Gretas födelsedag dessutom!) var det exakt två år sedan jag och Kristoffer träffades för första gången på Silk här i Västerås. Kul att titta tillbaka på det faktiskt. Då var man bara 18 år också, haha. Tiden går fort när man har kul... som man säger.

Och satan var ont jag har i mina vader. (varför känns det som att mina inlägg går ut på att klaga?). Men, det beror på träning, så det är bara positiv smärta!

Nu ska jag försöka få tag på K, så vi kan komma iväg nångång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag minns den dagen så väl ;D vilken jäkla tur att vi dissade studentfesten! ödet !!

<3

Anonym sa...

Sexybejb ;D haha. Du jag ska till malmö fredgaen den 6/2, ska inte du också det? Så kan vi ha sällis :D hihi. PUSS