torsdag 12 februari 2009

12 februari,

Kristoffers mobil ringde igår, och det var Viktor som ringde. Jag ska försöka skriva ungefär vad som sas.

V - Du, på lördag. Det är ju värsta Haciendan på pluto med typ house-musik och sånt.
K- Nice, men det är ju alla hjärtans dag?
V- Ja, men det är lugnt, jag ska till Morfar på dagen men sedan drar vi ut på kvällen ju...
K- Eh, jaha... Ah, vi får se hur det blir.

Sen lägger dem på. Då undrar jag. Är jag lika betydelefull som Viktors morfar på alla hjärtans dag? Vi ses på dagen, men sen på kvällen drar dem ut. Haha. Det var iallafall rätt roligt. Det är väl ändå på kvällen man firar ;)

Nu har jag i princip planerat klart min redovisning inför imorgon. Jag vet inte varför jag är nervös. Finns egentligen ingen anledning. Men ska bli väldigt skönt att slippa det där sen.

På måndag börjar ny kurs, Stilistik. Intressant.

Och idag, gott folk. Ska jag äntligen få träna. Som jag inte hunnit med sen i lördags! Jag undrar ju vart mina dagar tar vägen egentligen. Ska bli väldigt skönt faktiskt.

Hörs kanske senare!

Inga kommentarer: