onsdag 11 februari 2009

Onsdag,

Började dagen med en timmes powerwalk med Linn, sedan gick vi och solade. Sen hämtade vi min cykel som stod hos Petra. Efter många om och men fick vi den därifrån, låset hade nämligen fryst.

Sen gick jag hem. Kikade runt lite på Internet. Jag bestämde mig för att gå till affären och inhandla några grejer. Jag gick hem och lagade en såkallad Grön Lasange. Man kan lika gärna kalla det vegetariskt. Gjorde en stor en, så nu har jag ätit lunch och samtidigt fått 4 matlådor. Perfekt! Lasangen ska vara nyttig dessutom då det är mager ost och mjölk. Ännu bättre. Tänkte jag att skulle bli bättre med regelbundna mattider och att försöka äta ordentligt. Det har blivit lite dåligt med det på senaste tiden.



Här kommen en bild på den. Visst ser den god ut?


Sen ikväll blir det jobb. Hmpf. Kanske ska försöka träna innan det. Om jag hinner. Nu ska jag iallafall ta en dusch!

Inga kommentarer: