måndag 9 februari 2009

Ge mig motivation, tack!

Jag sitter och tittar in i skärmen och hoppas på att det ska komma upp någon smart idé. Men icke... Vet inte ens om jag är klar med min berättelse. Jag har läst den cirka 10 gånger och den blir inte bättre direkt. För er utomstående, så är berättelsen en gestaltning av en mytologisk figur. Låter otroligt roligt va? Nu är jag superless på denna luddiga kurs. Bort, bort, bort.

Det har iallafall varit en underbart fin dag med mycket snö och strålade sol. Det gör att man blir lite gladare i själen. Sedan har jag fått ett oerhört stort shoppingbehov nu. Ojoj, men ekonomin säger nej, som alltid. Fy vad trist. Ska det vara såhär i 2,5 år till? Jag funderar på att köpa en trisslott.

Samtalet jag nämnde i förra inlägget handlade om lägenhet. En bud har lagts idag på en lägenhet i stan här i Västerås. Dock skulle ytterligare en visning äga rum på lördag, så vi får se hur det blir efter det. Men vårt bud ligger självklart kvar, så jag hoppas verkligen på att lägenheten kan bli vår inom en snar framtid. En annan glad nyhet är att USA-katalogen hade kommit hem, till mamma&pappa, idag. Så nu ska vi börja kika på resa, och eventuellt boka så snart som möjligt. Californien, here I come!

För övrigt... Jag ska laga kyckling med chili & paprika och pasta ikväll. Gott va?

Inga kommentarer: