måndag 9 februari 2009

10 februari <

Idag är det äntligen inlämning. Ska bli så skönt att bli av med det här. Sen är bara att förbereda sig inför redovisning på fredag.

Just ja, jag skrev i nått inlägg för några veckor sen att jag skulle försöka hålla i pengarna och äta matlåda istället. Det har väl gått sådär... det känns som att pengarna bara att försvunnit från kontot sen jag gick pengarna i slutet av januari. Det är mer eller mindre 15 dagar kvar tills man får pengar nästa gång. Bra kämpat.

Sedan är jag så arg. Varför betalar man tv-licens? 512 kr ska dras från mitt konto den 13 feb. Och för vad? Jag betalar för 1an och 2an som jag inte ens kollar på. Och de visar bara skit, rent utsagt, endast skit. 2000 spänn om året ska man betala. Det måste vara den mest onödiga avgiften av alla. Helt sinnessjukt. Och man kunde verkligen gjort något bättre för de där pengarna.

Förövrigt, så håller jag med Linn. Ge oss sommar nu på en gång! Shorts, linne, bruna ben, strålande sol, glatt humör. Det finns bara fördelar :)

1 kommentar:

Karin W sa...

MEN ANNA!! SVT är ju hur bra som helst!!!!!!!!!!!