onsdag 25 februari 2009

Ibland är jag galen

Som nu. Hade en liten liten tanke på att kanske, möjligtvis ta mig till kristiansborsbadet och simma lite. (Jag tänkte vila från att springa, hoppa runt på pass nu när jag har ont i benhinnorna). Men blev ingen simning. Klockan tickade över 20 så jag struntade i det. Men sen fick jag nått ryck! Och bytte om fortare än ögat och drog iväg till Friskis. Nu är jag hemma igen efter 35 minuters intensivt cyklande. Jag är så himla nöjd med mig själv nu! Träning är den bästa humörhöjaren. Nu kanske semlan idag ändå satt rätt fint. Cykling är perfekt för min ben just nu.

Nu ska jag ta en dusch och bara ligga framför tvn resten av kvällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!

I samarbete med en bloggkollega har jag dragit igång en tävling där du kan vinna ett armband som jag designat. Tävlingen avslutas imorgon 09.00 så missa nu inte chansen! :) Kika in på min sida för att få veta mer om tävlingen.

Mvh
Sanna