tisdag 10 mars 2009

21 om en månad'

Ja, jag tänker börja nu. Om en månad fyller jag 21 år. Exakt idag. För 7 minuter sedan.

Tog mig in till Eskilstuna idag och träffade gruppen som ska skriva Måns-Ols tillsammans. Vi kom väl inte så långt eftersom vi inte fick tag i den mannen vi ville ha kontakt med. Men, ett mail har skickats och vi väntar på svar!

Sedan åkte jag "hem", och nu känner jag mig relativt klar med artikeln. Jag tror faktiskt att jag är ganska nöjd. Lite till finslipning så ska det här nog gå hur bra som helst.

Imorgon ska jag redovisa min 150-ordare. Jag är inte så nöjd med den, men vi får väl inte betyg på den riktigt? Kanske en bedömning så jag orkar inte bry mig så mycket. Kanske finslipar den också lite ikväll.

Nu måste vi åka till affären och köpa mjölk. Kristoffer och hans bror är som kalvar. Minst 1 liter mjölk går åt varje måltid per person. Fast kalcium är ju bra i och för sig. Nog pratat... Vi hörs kanske senare!

Inga kommentarer: